Τετάρτη 12 Ιουλίου 2017

Τάσος Λάμπρου:Θα συνεχίσω να μάχομαι για τα συμφέροντα των συνδημοτών μου


Τάσος Λάμπρου: Δεν σας φοβάμαι και θα συνεχίσω να μάχομαι για τα συμφέροντα των συνδημοτών μου και για να βγάλω στον αφρό τα παραμάγαζα της ΔΕΥΑΕΡ.

Αγαπητοί συνδημότισσες και συνδημότες,

πρέπει επιτέλους να καταλάβει ο Δήμαρχος κ. Δημήτρης Σφυρής ότι με τους λεονταρισμούς και με την συχνή επίκληση του Κυρίου Εισαγγελέα, δεν θα μπορέσει να κρύψει την ψευτιά και την υποκρισία του.

Διότι πολύ απλά, την απόφαση 76/2017 Ορθή Επανάληψη του Δημοτικού Συμβουλίου, κατά της οποίας είχα προσφύγει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου, πρόλαβε ο κ. Σφυρής πανικόβλητος να την καταργήσει, αναρτώντας στην Διαύγεια στις 23/6/2017, 3η Ορθή Επανάληψη, δίχως απομαγνητοφωνημένα πρακτικά, μετατρέποντας τώρα τον κ. Κατσάβελλα Ηλία από Δημότη σε Αιρετό και τον ανύπαρκτο κάτοικο Ερμιονίδας κ. Στάϊκο Κοσμά στον κ. Στάϊκο Σταμάτη.

Βλέπε ανάρτηση στην Διαύγεια:



Ο Δήμαρχος Δημήτρης Σφυρής λοιπόν, κατήργησε την απόφαση 76/2017 Ορθή Επανάληψη του Δημοτικού Συμβουλίου, πριν προλάβει να αποφασίσει για την νομιμότητά της η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου.


Γι’ αυτό και η απόφαση, που εξεδόθη στις 5-7-2017, της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου επί της αρχικής προσφυγής μου, δεν έχει καμία αξία.

Οπότε το ποιος ευθύνεται για το δήθεν «μπλοκάρισμα» της λειτουργίας της ΔΕΥΑΕΡ και το σταμάτημα των «μεγάλων» έργων της είναι φανερό.

Υπεύθυνος είναι ο Δήμαρχος Ερμιονίδας Δημήτρης Σφυρής, ο οποίος σε μια απόφαση που πάρθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο στις 29 Μαρτίου 2017 και αναρτήθηκε στην Διαύγεια για πρώτη φορά στις αρχές Απριλίου 2017, κάνει τρεις (3) Ορθές Επαναλήψεις με αυθαίρετες αλλαγές και χρονική καθυστέρηση τριών μηνών!!!

Εγώ λοιπόν ενημερώνω τους Δημότες μας, ότι ήδη προσέφυγα την 28η Ιουνίου 2017 επί της απόφασης 76/2017 3η Ορθή Επανάληψη, όπως αυτή αναρτήθηκε στην Διαύγεια στις 23/6/2017.

Βλέπε απόσπασμα της νέας μου προσφυγής:




Και συνιστώ στον Δήμαρχο Σφυρή και στον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΕΡ Γιάννη Πάλλη, να σταματήσουν τους λεονταρισμούς και τις απειλές εναντίον μου ότι θα παρέμβει ο Κύριος Εισαγγελέας και να κάνουν λίγη υπομονή μέχρι να εκδικασθεί η νέα προσφυγή μου.

Κύριοι μην πανικοβάλλεσθε, ηρεμία, όλα θα λυθούν και όπως λέει η λαϊκή παροιμία «η αυγή θε να το δείξει ποιάνου μάνα θε να λείψει».

Διότι όπως φαίνεται δεν έχετε βάλει μυαλό από τις ήττες που έχετε εισπράξει μέχρι σήμερα!!!

Γιατί κύριοι θέλετε να ξεχνάτε, ότι ήδη έχω κερδίσει την πρώτη μου προσφυγή που έκανα, κατά της παράνομης απόφασής σας για τον Κανονισμό της ΔΕΥΑΕΡ;;;



Όπως ακριβώς θέλετε να ξεχνάτε ότι και το χαράτσι του 80% στους καθυστερημένους λογαριασμούς ύδρευσης της Δ.Ε. Ερμιόνης έχει κριθεί παράνομο και με την βούλα του αρμόδιου Υπουργού Εσωτερικών:



Λίγη Υπομονή ακόμα και όλα θα βγουν στο φως.

Άστε στην άκρη τους λεονταρισμούς και τις απειλές, γιατί αυτά εμένα δεν με αγγίζουν.

Δεν σας φοβάμαι και θα συνεχίσω να μάχομαι για τα συμφέροντα των συνδημοτών μου και για να βγάλω στον αφρό τα παραμάγαζα της ΔΕΥΑΕΡ.

Για τη Δημοτική Παράταξη

«Προοδευτική Συμμαχία Ερμιονίδας»

Ο επικεφαλής

Τάσος Γ. Λάμπρου

Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ερμιονίδας