Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

Να τα αφήσει όπως είναι.

Μη φέρεις τίποτα
 
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΥΧΕΤΗΡΙΕΣ κάρτες και όλες γράφουν
«Καλά Χριστούγεννα, με υγεία και χαρά
και το Νέον Έτος να σας φέρει ό,τι επιθυμείτε».
 
Δεν θέλω να μου φέρει τίποτα ο Νέος Χρόνος
που λήγει στο γρουσούζικο 13.
Δεν θέλω να μου φέρει τίποτα,
αλλά θέλω να μη μου πάρει από αυτά που έχω.
Να τα αφήσει όπως είναι.
Πρωτίστως, να μη μου πάρει τη ζωή μου κι ας στεναχωρηθεί ο Λοβέρδος που δεν θα πεθάνω και θα συνεχίσω να διεκδικώ μια σύνταξη από τον ΟΑΕΕ.
 
Να μη μου πάρει ίχνος από την υγεία που έχω.
Όση έχω. Το λέω επειδή πολλές αρρώστιες σούρνονται.
Μην καταντήσω σαν τη βαριά ασθενούσα οικονομία μας και να περιμένω γιατρειά από την τρόικα και τον κομπογιαννίτη Στουρνάρα!
 
Δεν θέλω να μου πάρει ούτε ένα δράμι από το μυαλό μου.
Μπορεί να μην τα ’χω τετρακόσια, αλλά όσα έχω, θέλω να μου μείνουνε.
Μη φτάσω να βγαίνω σε τηλεοπτικά παράθυρα και να συνομιλώ με τον Άδωνη, τον Σταμούλη και την κυρία Τζάκρη.
 
Του το ξαναλέω του Καινούριου Χρόνου:
Δεν θέλω να μου φέρει οτιδήποτε,
αλλά του ζητώ να μη μου πάρει κάτι από αυτά που μου έχουν μείνει.
 
Δεν του ζητώ, όμως, να μην πάρει τα χρήματά μου, καθότι αυτά θα τα πάρει, ούτως ή άλλως, το ανάλγητο κράτος.
Ειδικώς τώρα που έχουμε καινούργιο φορολογικό νομοσχέδιο και τον Μάρτιο θα έχουμε ένα πιο καινούργιο και ολοκληρωμένο τέτοιο, και να ήθελε ο νέος χρόνος να μου πάρει χρήματα για την πάρτη του, δεν θα μπορέσει. Με τα ΕΤΑΚ τριών χρόνων, που θα έρθουν συντόμως, με το χαράτσι ενσωματωμένο στον κατά 11% ακριβότερο λογαριασμό της ΔΕΗ, με την κατάργηση του αφορολογήτου και με ό,τι άλλο θα σκεφτεί μέχρι τον Μάρτιο το σπινθηρίζον μυαλό του διορισμένου -και όχι εκλεγμένου- κυρίου Μαυραγάνη, δεν θα έχει μείνει φράγκο.
 
Παρ’ όλα αυτά,
σας εύχομαι να έχετε έναν υπέροχο Νέο Χρόνο, να είστε αισιόδοξοι,
περιμένοντας την ανάπτυξη που υπόσχεται η τριολέ κυβέρνηση του τόπου μας,
και να ζήσουμε, όλοι, να υποδεχτούμε και το 2014!
 
Καλή Χρονιά,
είτε μέσα είτε έξω από το ευρώ, αδέλφια Έλληνες.
 
Γιάννης Καλαμίτσης